»Jeg synes ikke CBC udnytter deres styrke på løsningsdelen. De burde lave nogle store direkte kampagner og støtte deres medlemmer på den måde. Det råd ville jeg i hvert fald give dem, hvis jeg sad i bestyrelsen,« lyder det fra Kenn Boe Hansen.
I samme åndedrag ville Kenn Boe Hansen også gøre langt mere ud af at brande CBC-butikkerne. Gøre dem lige så kendte som eksempelvis EDC-ejendomsmæglerne.
Hos CBC-kæden er direktør Peder Hvejsel rygende uenig i Kenn Boe Hansens konklusioner.
»Jeg har ikke set nogen succes med et rendyrket butikskoncept nogen steder. Se på Alcotini, Datacentrum og de andre, som ikke eksistere længere. Derfor er det heller ikke vejen frem for CBC at vi splittes op i to,« lyder markeringen fra Peder Hvejsel.
Heller ikke en mere massiv markedsføring og en stærkere profil tror Peder Hvejsel på.
»Vi skal ikke markedsføre os landsdækkende. Det er lokalt at vores medlemmer skal finde deres markedsandel. Her er det meget mere værd at få god omtale i Rotary, Lions Club og Round Table,« mener Peder Hvejsel.