Telefonstorm mod Zepto

Forsinkelser af leverancer og lange reparationstider får frustrerede kunder til at løbe stormløb mod pc-producenten Zeptos kunderservice. Direktør Lasse Frost siger, at det er successen med nye modeller, der presser kundeservicen.

Kunder hos pc-producenten Zepto har meget svært ved at komme i kontakt med firmaets kundeservice. Ringer man til firmaets hovednummer er ventetiden på op til ti minutter, hvilket for nogle kunder til at give op.

Zepto-direktør Lasse Frost erkender, at man i et stykket tid har haft problemer med at besvare kundehenvendelser, men han lover en normalisering af både leveringstider og telefonsvar inden slutningen af denne måned.

»Kunderne prøver på alle måder at komme i kontakt med os, og det forsøger vi selvfølgelig at ekspedere så hurtigt som muligt, men vi er i en periode, som er ubetinget den mest travle nogensinde. Det hænger sammen med, at vi netop har lanceret en række nye pc-modeller, som har ført til kæmpe ordretilgange. Derfor kan vi ikke levere til vores kunder i det tempo, som vi gerne vil,« siger Lasse Frost til CRN.

Han kan ikke præcis fortælle hvor lange forsinkelser firmaet kører med, da det afhænger af ordretypen.

»Det er superærgerligt for vores kunder, men vi vælger at se positivt på at det er vores succes, der skaber forsinkelser,« siger Lasse Frost.

Også Zeptos reparationstider er under pres med ventetider på op til to uger mod normalt en enkelt uge, oplyser Lasse Frost. Men også på det område lover han en normalisering inden udgangen af september.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Itm8 | IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere