Kunder hos pc-producenten Zepto har meget svært ved at komme i kontakt med firmaets kundeservice. Ringer man til firmaets hovednummer er ventetiden på op til ti minutter, hvilket for nogle kunder til at give op.
Zepto-direktør Lasse Frost erkender, at man i et stykket tid har haft problemer med at besvare kundehenvendelser, men han lover en normalisering af både leveringstider og telefonsvar inden slutningen af denne måned.
»Kunderne prøver på alle måder at komme i kontakt med os, og det forsøger vi selvfølgelig at ekspedere så hurtigt som muligt, men vi er i en periode, som er ubetinget den mest travle nogensinde. Det hænger sammen med, at vi netop har lanceret en række nye pc-modeller, som har ført til kæmpe ordretilgange. Derfor kan vi ikke levere til vores kunder i det tempo, som vi gerne vil,« siger Lasse Frost til CRN.
Han kan ikke præcis fortælle hvor lange forsinkelser firmaet kører med, da det afhænger af ordretypen.
»Det er superærgerligt for vores kunder, men vi vælger at se positivt på at det er vores succes, der skaber forsinkelser,« siger Lasse Frost.
Også Zeptos reparationstider er under pres med ventetider på op til to uger mod normalt en enkelt uge, oplyser Lasse Frost. Men også på det område lover han en normalisering inden udgangen af september.