Kristoffer Okkels

forretningsudvikler, Okkels.com

Linkedin

Se Kristoffer's LinkedIn profil

Kristoffer Okkels har i 15 år arbejdet med kommerciel strategi og udvikling i krydsfeltet mellem teknologi, forretning og kreativitet.

Han har en indædt tro på, at virksomheders største udfordring er at forstå og tilpasse sig deres kunders stigende forventninger. Han har gjort det til sit speciale at hjælpe virksomheder med at identificere og konvertere trends til kommercielle muligheder

Kristoffer har haft ledende stillinger hos Datagraf/OTW, Creuna og IMPACT Commerce og Mindshare.

https://www.okkels.com/
2 artikler på Computerworld

Kristoffer Okkels

Vi er alle blevet forblændet af AI: Pral og blålys forplumrer AI’s sande potentiale

Klumme: Kunstig intelligens (AI) har katapultereret sig ind i stort set alle virksomheders strategiplaner. Undskyld mig, men vi har altså brug for lidt perspektiv. For selv om potentialet ER stort, så er de fleste AI-anvendelser indtil nu mest af alt hypede koncepter pakket ind i flotte røgslør.

10. juli 2024 kl. 11.50 | læs »

Fem grunde til, at uddannelsesvæsenet bør omfavne kunstig intelligens

Klumme: Kunstig intelligens kommer til at revolutionere vores uddannelsessystem. Det vil nemlig skabe grobund for personlige, interaktive læringsforløb, der tilmed er skalerbare og effektive. Samtidig vil vi se fornyet fokus på den sokratiske dialog som middel til at skabe kreative og kritisk tænkende elever.

15. marts 2023 kl. 11.06 | læs »