»Mange kunder har virkelig forstået vores budskab omkring lave driftsomkostninger,« mener Claus Hjelmgaard, administrerende direktør.
»For at bøje det i neon har hardwaren en pris, service har en pris og forbrugsstoffer har en pris. I et stærkt konkurrencepræget marked koster hardwaren og servicen stort set det samme, det har de naturlige markedsmekanismer sørget for. Det som adskiller os fra andre, rent omkostningsmæssigt, er vore lave forbrugsstofpriser. Det er her de helt store besparelser ligger, og netop her kan vi tilbyde kunderne store fordele,« siger han.
»Jeg vil samtidig lige bemærke, at mange af vore konkurrenter påstår, at vores vedligeholdelses-kit, der på et typisk mainstream produkt skal skiftes ved 300.000 sider, koster mange penge. Dette er simpelt hen forkert. Et sådan kit koster basalt set det samme som et tilsvarende kit på vores konkurrenters produkter, der skal skiftes ved et lignende (eller mindre) sideantal. Vore kolleger har bare ikke valgt at vise dette kit i deres prislister, som vi gør,« slår Claus Hjelmgaard fast.