»Det betyder mere og mere for virksomhederne at kunne rationalisere IT-driften. Samtidig hermed er der en stigende efterspørgsel på efteruddannelse og videreudvikling fra de eksisterende Citrix-kunder. Vi har valgt Azlan, idet de evner at formidle IT-kompetence på et meget højt niveau, og til stadighed udvikler og kvalitetssikrer deres undervisningsmetoderne,« argumenterer nordisk marketingchef hos Citrix Kurt Svenson.
Peter Odgaard-Jensen, administrerende direktør i Azlan Scandinavia, er glad for aftalen, fordi den gør det muligt at efterkomme en efterspørgsel hos uddannelsesvirksomheden, der også er netværksdistributør.
»Mange af vore virksomhedskunder er allerede Citrix-kunder og har længe efterspurgt uddannelse hos os som deres faste uddannelsespartner. Det betyder, at vi nu kan skabe et uddannelsesmiljø, der matcher virksomhedernes behov og skaber synergi mellem de forskellige kurser,« siger han.
Kurserne finder sted i Azlans nyindrettede uddannelsescenter i Brøndby, som også er hovedbase for Azlan online lab, hvorfra der køres kurser over hele Norden.