»Vi har i første omgang lavet en vækstplan frem til år 2006, hvor vi vil femdoble salget og fortsætte rekrutteringen af kompetent personale til hovedkontoret samt udbygge vores partnerstrategi på landsplan. Vi har også, siden august, brugt tid på vores nuværende lokale Sharp Centre, således at vi fra januar i år kun har de seks partnere tilbage, vi ved lever op til Sharps høje etiske krav,« siger han med reference til kopibranchens blakkede ry.
»Vores vækst i Danmark kan både være organisk og strategisk,« siger Torben Lund Rasmussen, som ikke er afvisende for at Sharp går med opkøbstanker i Danmark.
»Det er rigtigt, at vi søger nye partnere i ledige distrikter, såkaldte Sharp Centre, til vores kopi- og print-produkter, projektorer og LDC-TV. Vi har i dag et meget stærkt koncept at tilbyde, og skulle det komme penge på tale, er vi rede til at gå i dialog med etablerede partnere fra vores konkurrenter. Det kunne også være et par knaldgode sælgere, der gerne ville starte deres egen forretning og som vi ser en ide i at certificerer og hjælpe økonomisk,« forklarer han.