Ny betalingssupport fra Microsoft

Microsoft lancerer nu Online Pay Per Incident, forkortet PPI, der kan benyttes af både private og virksomheder.

Microsoft lancerer nu Online Pay Per Incident, forkortet PPI, der kan benyttes af både private og virksomheder. Brugerne betaler pr. forespørgsel. Servicen er webbaseret, og der er adgang i alle døgnets 24 timer alle ugens dage.

Online PPI kan benyttes i forbindelse med de allerfleste Microsoft-produkter, oplyses det.
 
»Online PPI giver brugerne mulighed for at kontakte vores online-support-team med et teknisk problem på alle tidspunkter af døgnet. Herefter kan brugerne komme videre med deres egentlige opgaver, mens Microsofts support-team arbejder på at finde en løsning på problemet - det fjerner stress-momentet fra vores kunder, at de ved, at en professionel er i gang med at løse deres problem, uden at de selv behøver at vente i telefonen imens,« forklarer Søren Brix, der er supportchef hos Microsoft.

Prisen for en forespørgsel opgives til 449 kroner inklusive moms for private og 739 kroner eksklusive moms for virksomheder, der til grngæld for den højere pris kan få løst problemer inden for et bredere område af Microsofts software.
 
Microsoft lover svar på enhver kundeforespørgsel inden for 24 timer på hverdage. Online PPI har en funktion, hvor kunderne kan se, hvor langt i processen deres forespørgsel er kommet. Brugerne bliver desuden opdateret løbende med en besked direkte i deres personlige indbakke. Brugerne betaler for supportydelsen med kreditkort via internettet, oplyses det.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
EG Danmark A/S
Udvikling, salg, implementering og support af software og it-løsninger til ERP, CRM, BA, BI, e-handel og portaler. Infrastrukturløsninger og hardware. Fokus på brancheløsninger.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere