TraceWorks annoncerer nu bredt efter nye medarbejdere.
»Vi har gennem det sidste halve år oplevet en massiv tilgang af kunder. Ikke kun fra Danmark, men stort set fra det meste af verden. Vi er nu etableret i over 10 lande gennem vores internationale netværk af »resale trusted partners«,« fortæller direktør i TraceWorks Morten E. Wulff.
I løbet af de seneste to måneder er det lykkedes den lille københavnske softwarevirksomhed at lande syv nye kunder i USA. Der er tale om store børsnoterede virksomheder, såsom ejendomsmægleren Toll Brothers Inc. og tøjkæden Lane Bryant Inc., oplyser virksomheden.
»Der er to ting, som gør det amerikanske marked interessant for os. For det første er budgetterne ganske enkelt større. Hvis vi skal generalisere går der vel omkring fem-seks danske kunder på én enkelt amerikansk - set i forhold til indtjeningen. For det andet er det altdominerende mantra i USA for tiden »return on investment« - i særdeleshed i relation til online markedsføring. Det er her at StatLynx kommer ind i billedet,« forklarer Morten E. Wulff, der forklarer, at programmet er det rigtige værktøj til at analysere, hvor meget ens markedsføringsaktiviteter genererer.