Webboghandlen Stop4U.com, som opererer fra England, er nu igen på danske hænder efter at være blevet solgt til det danske selskab Venture 2000.
Ifølge webstedet flytter webboghandlen nu til nye lokaler i København og søger derfor dansk personale.
Men selv om selskabet nu efterhånden har eksisteret i fire år, er leveringsproblemerne hos Stop4U.com lige så store som i dotcom-butikkernes barndom, mener en underviser på Aalborg Universitet, som samtidig er ansat på universitetsbiblioteket.
Bøger kommer for sent
? Jeg oplever, at bøgerne kommer efter to til tre måneder, selv om de lover leveringstider på 8-14 dage. Og man får ingen besked om forsinkelsen. Jeg har eksempler på, at der bliver rykket flere gange, og man hver gang får besked om, at bogen kommer i næste uge. Det endte med, at vi på min arbejdsplads fik forbud mod at handle hos Stop4U.com, siger Ole Jensen fra Aalborg Universitet.
? Jeg er blevet provokeret af deres ligegyldige kundeservice, siger Ole Jensen, som advarer studerende mod at lade sig friste af rabatterne på 10 procent på danske tekstbøger, fordi de risikerer at stå uden bøger ved studiestart.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra webboghandlen. En opringning i kundetjenestens korte åbningstid mellem klokken 13 og 17 blev slet ikke besvaret, og der var ingen telefonsvarer tilknyttet.