»vi har taget vores koncept fra Danmark, hvor vi både har call-center og reparation og gjort det nordisk dækkende. Det har vi meget store forventninger til, for vi kan se, at der er brug for servicevirksomheder, der kan håndtere alt lige fra den første opringning, til reparationen er afsluttet. På det marked har vi i Danmark et forspring, og det har vi nu udbygget til hele Norden. Vi har i november 2003 udbygget vores samarbejde med Medion til at omfatte hele Norden,« kommenterer direktør Kim Mikkelsen.
»I Danmark har vi også udbygget med flere lokaler, som er nødvendigt, når vi hele tiden vokser, og vi har også arbejdet meget med vores systemer, så vores call-center-medarbejdere kan se præcis, hvor langt en reparation er i forløbet, og hvilke reservedele der er til rådighed. Alt det kan vi se, mens kunden er i røret - og det uanset hvor reparationen foregår,« føjer han til.
Blandt de seneste nye kunder er SD Data og Ingram Micro. Sidstnævnte skal fremover sælge serviceydelser på hjemme-pc'er og servere leveret af Compare Support, oplyses det.