2,3 millioner i overskud for Compare Support

Compare Support fik et overskud på 2,3 millioner kroner i 2003, hvor den unge servicevirksomhed erobrede flere markante kunder i it-salgskanalen og opnåede vækst. Compare Support er også blevet nordisk dækkende, og call-centret i Skovlunde omfatter nu alle de nordiske lande.

»vi har taget vores koncept fra Danmark, hvor vi både har call-center og reparation og gjort det nordisk dækkende. Det har vi meget store forventninger til, for vi kan se, at der er brug for servicevirksomheder, der kan håndtere alt lige fra den første opringning, til reparationen er afsluttet. På det marked har vi i Danmark et forspring, og det har vi nu udbygget til hele Norden. Vi har i november 2003 udbygget vores samarbejde med Medion til at omfatte hele Norden,« kommenterer direktør Kim Mikkelsen.

»I Danmark har vi også udbygget med flere lokaler, som er nødvendigt, når vi hele tiden vokser, og vi har også arbejdet meget med vores systemer, så vores call-center-medarbejdere kan se præcis, hvor langt en reparation er i forløbet, og hvilke reservedele der er til rådighed. Alt det kan vi se, mens kunden er i røret - og det uanset hvor reparationen foregår,« føjer han til.

Blandt de seneste nye kunder er SD Data og Ingram Micro. Sidstnævnte skal fremover sælge serviceydelser på hjemme-pc'er og servere leveret af Compare Support, oplyses det.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere