En integration af HandSteps salgsapplikation til Pocket PC og Palm med dialoghåndteringsværktøjet Opportunity Manager skal give kunderne mulighed for at udføre stort set alle de funktioner, der ligger i Opportunity Manager fra en Pocket PC. De funktioner kan eksempelvis omfatte mail, kalender, kundestamdata, historik, aktiviteter, kontakter, projekter og lignende, oplyser Handstep.
»Vi har udviklet en applikation med særligt henblik på sælgere og konsulenter, og som gør disse informationer tilgængelige så konsulenten eller sælgeren kan tage action på stedet, i stedet for at meddele kunden, at de må vende tilbage når de kommer på kontoret eller i morgen,« fortæller Direktør Brian Nielsson.
»Det der gør Opportunity Manager interessant i denne forbindelse er, at man har alle relevante oplysninger samt historikken om en given kunde. Samtidig kan vores applikation synkroniseres trådløst med kontoret, hvor Opportunity Manager vil danne grundlaget for udveksling af data,« fortsætter han.
»Det skyldes at Opportunity Manager som det eneste program indtil videre tilbyder automatisk journalisering af ind- og udgående e-mails, samtidig med at diverse dokumenter kan lagres under den enkelte kontakt i Outlook,« supplerer Opportunity Solutions' sales and marketing director Henrik Holm.
»Samtidig er det en god mulighed for at udvide kundepotentialet og afsætningsmulighederne for vores produkt, Opportunity Manager, fordi det hidtil primært har været solgt til PC'er. Med dette samarbejde er der mulighed for at udvide kundesegmentet til også at omhandle mobile enheder,« tilføjer han.