Julestemningen har sandsynligvis indfundet sig hos den danske leverandør af økonomistyringssystemer Maconomy. I sidste uge kunne selskabet oplyse, at det havde fået Leo Burnett ? et af verdens største reklamebureauer som kunde.
Torsdag kunne selskabet sende en ny meddelelse til Københavns Fondsbørs om, at det har forhandlet en ny stor ordre hjem hos en af sine eksisterende kunder, koncernen WPP Group.
Den står for annoncering, PR og informationsvirksomhed samt branding for en række større virksomheder og multinationale kunder.
Ordren har en umiddelbar værdi på 20 millioner kroner for Maconomy for brug af det danske selskabs software og teknologi.
I fondsbørsmeddelelsen understreger administrerende direktør Per Tejs Knudsen, at ordren er i tråd med Maconomys strategi for at fokusere på internationale koncerner.
- For Maconomy vil værdien af ordren ? inklusive forventede konsulentydelser ? overstige 20 millioner kroner, siger han i pressemeddelelsen.
Ordren betyder imidlertid ikke, at Maconomy skal justere sine forventninger til årets resultat.