Med en alternativ tilgang til begrebet salg og øl fra eget bryghus som sit unikke varemærke er det lykkedes Miracle at skabe en kommerciel succes. Ifølge de netop offentliggjorte tal for regnskabsåret 05/06 lykkedes det Miracle at øge resultatet efter skat fra 1,1 til 2,9 millioner kroner.
Indtjeningen blev hentet hjem i en periode, hvor selskabet er vokset kraftigt. I dag tæller staben 36 mænd og kvinder, mens der for et år siden var en tredjedel færre ansatte. Samtidig har Miracle udbygget sin internationale tilstedeværelse, så selskabet i dag har afdelinger i Holland, Island, Skotland og Sverige.
Miracle Breweries A/S, der ejes af de to Miracle-stiftere Mogens Nørgaard og Lasse Christensen, har siden starten for to år siden halset bagefter den anseelige efterspørgsel. Mens kunderne ikke har kunnet klandre den kulinariske kvalitet, er den kommercielle side af sagen ikke på højde med konsulentselskabet: Miracle Breweries kom ud af regnskabsåret med et underskud på 74.000 kroner efter skat - men før skum.