Avatar billede RasmusKP Nybegynder
04. januar 2013 - 15:50 Der er 2 kommentarer

Problem med Business Contact Manager i Outlook 2010

Hej Eksperten.dk

Er stødt ind i et problem med tilføjelsen Business Contact Manager i Outlook 2010.
På serveren, når jeg forsøger at dele min database kommer der en fejl op der hedder "Unknown error: 0x80005000".
Fejlen kommer få sekunder efter at der er blevet trykket på næste.
Pga. fejlen kan jeg ikke få lov til at vælge de brugere jeg vil dele BCM databasen med.
Fejlen har ikke været tidligere, og delingen har virket hos andre kolleger tidligere, og disse kan tilgå databasen.

Håber der er noget der kender svaret, for Google gør (underligt nok) ikke.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. januar 2013 - 16:20 #1
Det ser, efter hvad jegf kan finde på nettet, ud til at være et problem, der er relateret til den brugerkonto, som du benytter på serveren, der ikke har tilstrækkelige rettigheder, til at udføre ordren.
Når du logger på serveren, så skal du sikre dig, at du logger på med administratorrettigheder.
Men det er en fejlkode, der dukker op i mange forskellige forbindelser, men dog overvejende mest i forbindelse med kontakt til AD.
/ptj_11
Avatar billede RasmusKP Nybegynder
07. januar 2013 - 10:45 #2
Havde også på fornemmelsen at det havde noget at gøre med AD.
Er logget på som administrator, så det burde ikke være det.
Må prøve at se på AD'en engang.