Avatar billede henning-brandt Nybegynder
29. december 2012 - 17:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billeder fra medion nasserver er dårlige?

Jeg har lige købt og installeret en medion NAS-server. Jeg vil bruge den til musik og billeder. Jeg tilgår den fra tv og surround anlæg. Det går fint med musik og video, men jpg-billeder er i en meget dårlig kvalitet. Hvis jeg har billederne på en usb koblet til surround anlæg er der intet problem med kvaliteten.
Nogen der har en forslag (softwaren skulle være opdateret, så det kan ikke være det).
mvh Henning
Avatar billede henning-brandt Nybegynder
29. december 2012 - 19:04 #1
Problemet er delvis løst. Når jeg finder nas-serveren direkte fra TV fungerer det, men når jeg bruger surround anlægget, er det dårligt. Måske er det fordi TV er kablet til netværket og surround anlægget kører trådløst?
Avatar billede henning-brandt Nybegynder
12. februar 2013 - 07:11 #2
Problemet er afblæst. Løst på anden måde.