Avatar billede skovjuul Nybegynder
19. marts 2012 - 17:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hente aftaler fra en resource i Outlook Kalender

Af en eller anden grund søger man i hele eksperten.dk når man søger, så jeg har ikke kunne finde noget.

Jeg har brug for at hente alle aftaler for en bestemt resource i Outlook, dvs. ikke min egen kalender, men f.eks. et navngivet mødelokale. Jeg vil gerne have fat i Emne, tidspunkter og evt. tekst og vise det i mit eget program (listview eller lign.).
Der skal dog kun hentes for et forudbestemt antal dage og ikke bare alle aftaler.
Og synes jeg kunne forstå der er forskel på enkelt-aftaler og gentagne aftaler?

Kan I pege mig i den rigtige retning? Jeg synes kun jeg kan finde Outlook add-ins og hvordan man opretter en aftale via C#.

På forhånd tak for hjælpen.
Jesper
Avatar billede mireigi Novice
20. marts 2012 - 20:13 #1
Avatar billede skovjuul Nybegynder
20. marts 2012 - 22:10 #2
Tak for linksene.

Det første er lige pt. lidt overvældende :)

De to andre havde jeg set på, men omhandler umiddelbart kun mail-delen - lige som alle de andre artikler jeg har fundet.

Det er meningen at mit vagtplans-program skal kunne tilgå en delt kalender, hvor der står tider for dagens og morgendagens møder og vise dem i en kollonne ved siden af ugens vagtplan (som bliver hentet fra en database).
Avatar billede mireigi Novice
21. marts 2012 - 01:16 #3
Du kan jo evt. prøve at spørge inde på MSDN om det kan lade sig gøre. Tror ikke det er Interop biblioteket der er det mest anvendte herinde på Ekspterten :)

Microsoft har nogle ret hardcore nørder der har forstand på det der, så tænker måske at du har større held derinde.

Hvis det giver en løsning, må du selvfølgelig gerne poste den herinde, enten kildekoden eller et link til MSDN-løsningen, så andre har glæde af den også :)
Avatar billede skovjuul Nybegynder
21. marts 2012 - 05:18 #4
Will do, jeg vender tilbage når jeg finder ud af noget.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
18. april 2012 - 00:23 #5
Har ikke haft tid til at kigge ordentligt på det, så smid et svar så lukker jeg for nu.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
31. august 2012 - 01:01 #6
Har skiftet til Delphi, så nu er det en anden problemstilling. Lukker da Eksperten bliver ved med at bugge mig om at spørgsmålet er åbent :)