Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 13:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

App_code

Jeg har uploadet min side til min webhotel, på af en eller anden grund skal kan min forskelle sider ikke finde App_code og de forskelle ting som ligger under den.
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 13:26 #1
Jeg har uploadet min side til min webhotel, af en eller anden grund så kan min forskelle sider ikke finde App_code og de forskelle ting som ligger under den som mine klasser.
Avatar billede kiksen1987 Novice
16. januar 2012 - 15:14 #2
Hvad kommer der af fejl?
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 15:26 #3
Den kan ikke finde referencer til mine klasser. selvom den fejler intet local, eller på en anden webhotel. kan dette skyldes at den ligger i en undermappe som jeg kalder IA?. men det burde den ikke græde over. hm
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2012 - 16:17 #4
der er stor forskel paa IA\app_code og app_code !
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 17:20 #5
Hvordan kan jeg så ændre det, så den stadige kan finde mine klasser imens de ligger  i min IA undermappe.
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 17:40 #6
Altså, min sti ser sådan her ud

Public_html/IA/ og hele min Hjemmeside og App_code.

Men hvorfor gør den så meget forskel. fordi min App_code ligger i samme mappe som hele siden?
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2012 - 18:52 #7
ASP.NET compiler code der ligger i App_Code under roden af app.

Der er ikke noget specielt ved App_Code dirs andre steder.
Avatar billede Driton Seniormester
16. januar 2012 - 19:10 #8
Nej
Avatar billede Driton Seniormester
18. januar 2012 - 00:08 #9
Så jeg går ud fra at ingen har et svar til dette?,
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2012 - 00:20 #10
De fleste kender vel svaret og du har ogsaa faaet det. ASP.NET compiler kode i App_Code under roden ikke i nogen andre App_Code dirs.
Avatar billede Driton Seniormester
26. januar 2012 - 22:01 #11
Ja, tak for hjælpen arne
Avatar billede Driton Seniormester
19. oktober 2012 - 12:48 #12
Smider du en svar herinde så, jeg jan tildele dig point?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2012 - 19:54 #13
ok