Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 16:00 Der er 100 kommentarer og
2 løsninger

MIUI iPhone 4

hej eksperter

jeg har kikket på MIUI iPhone 4

http://www.jayceooi.com/2010/12/08/turn-htc-hd2-into-iphone-4/

hvordan får jeg det  der står nok godt hvordan det gøres

MEN hvordan får jeg det over på min android  ???

To install ~ copy eng_iphone4.zip file to SD Card\\MIUI\\Theme folder. Then select it with Theme Manager. Reboot to Windows Mobile then back to android. Enjoy...

jeg har sat min mobil til computeren via USB  MEN hvorfor nogle mapper skal den i ???
de mapper  som er på min mobil hedder adobe-digital-editions

.android_secure
.

bookmark_thumb1

.espierlauncher

Android

LOST.DIR

media

musik

PandaHome2

rosie_scroll

men ingen dur :(
Håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 16:09 #1
MIUI ROM Android 2.3.5 iPhone themed [MUST SEE-VERRY IPHONEISH] http://www.youtube.com/watch?v=oGSZu_eGqUw
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 16:18 #2
MIUI er en (glimrende) Android ROM. Dvs. selve styresystemet Android men med en række modifikationer.
Det guiden viser er hvordan du får et specifikt tema, som er lavet til MIUI, ind på telefonen.

Du kan IKKE bruge temaet uden først:
1) Root af telefon - og alt hvad det indebærer
2) Modificere den med MIUI
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 16:43 #3
hej chalde

hvad skal jeg bruge  får det virker ??

og  hvordan ligger jeg den over på mobilen ???
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 16:57 #4
#3 Du skal have rooted din telefon og erstattet din eksisterende Androidversion med MIUI. Der må du prøve at kigge her http://forum.xda-developers.com/ og finde din telefonmodel.

Vær opmærksom på at root samt ændring af ROM medfører at reklamationsretten kan bortfalde og der er risiko for at du kan ødelægge telefonen. Så det er helt på eget ansvar at gå i krig med det.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 17:03 #5
er det ikke bar en app ligesom  panda home og go launcher ???
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 17:36 #6
Nej. MIUI er en version af Android. Et styresystem for sig selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2011 - 17:44 #7
http://android-dls.com/wiki/index.php?title=Why_Root

Her kan du læse lidt om hvad det vil sige at en telefon er "rooted".

Som i dine tidligere spørgsmål, har vi slået fast at din telefon ikke er rooted, så du kan ikke "bare" bruge hvilket som helst tema du finder på nettet.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 17:49 #8
hvorfor r det så farlit #2 helt på eget ansvar

jeg leder efter et iphone der kan køre indover android

er der et app eller program som laver det til iphone gratis
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 18:16 #9
#8 Det er farligt fordi du kan lave ualmindeligt meget rod i telefonen hvis du gør det forkert.

Du kan ikke få IOS på din Android. Ønsker du IOS, så køb en Iphone.
Der findes temaer og ROMs der gør at den kan komme til at ligne en Iphone en smule, men nærmere kommer du ikke.
MIUI er en god ROM, men jeg kan garantere dig for at den ikke fungerer som Iphone (har selv kørt med MIUI og var yderst tilfreds).
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 18:51 #10
jeg vil gerne ha en iphone til android  og de temer er ikke så gode :(

jeg ved at til nokia er der noget myphone http://www.nokiadistrict.com/myphone-for-nokia-5800/

har du nogen links ???

istedet for  MIUI iPhone 4
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 18:59 #11
#10 Ikke til iphone nej. Man kan ikke ligefrem sige at jeg bryder mig om Apple og deres produkter så min søgen efter noget der får min Android til at ligne har ikke ligefrem været på toppen af min todoliste.
Men det du søger er enten en fuld rom der minder om eller en launcher med funktionalitet der ligner. Og så er det bare at søge.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 19:06 #12
har du nogen links ???

til det jeg søger

eller ved du hvordan man laver egen tema til panda home
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 19:16 #13
Nej, ingen links. Gå i krig på market eller google.
Har intet kendskab til Panda home. Brugte Go Launcher før jeg købte ny telefon, hvor jeg er ganske tilfreds med den medfølgende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2011 - 19:25 #14
www.eksperten.dk/guide/1456

Hvis der er fejl i den guide, burde du nok redigere den.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 19:40 #15
#14  den guide har jeg jo seld lavet
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2011 - 20:02 #16
Hvorfor bruger du så ikke den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2011 - 20:03 #17
Jeg mener...
Hvis du laver en guide til at få Iphone tema på sin Android, så må det da være lige sagen, eller hvad?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2011 - 20:05 #18
Rasmus> hvor gammel er du?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 20:40 #19
#18 17

#17  jeg vil gerne ha en iphone tema

f.x.k

MIUI iPhone 4

og det er free MEN da den ødelægge telefonen  det er jeg ikke vild med :(
og jeg vil gerne ha den bak dvs der skal ske noget på telefonen  vis du ved hvad jeg mener
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 10:46 #20
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 11:00 #21
MiDroid: http://www.pcworld.com/appguide/app.html?id=903165&expand=false

Metroid er også afhængig af MIUI.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 11:09 #22
Rettelse:
MiDroid er fjernet fra marked, og umiddelbart kan jeg ikke finde den andre steder.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 11:30 #23
er der ikke et sted på internettet hvor  man kan lave sin egen temaer som kan køre go launcher eller go launcher ex eller panda home
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 16:03 #24
hej igen

jeg har været inde på androidapps-home  og der findes iPhone 4  ADW Theme

http://www.androidapps-home.com/iphone-adw-theme-android-29247.html

den vil jeg meget meget meget meget gerne have  men problemet er så når jeg klikker Free
Download application

kommer jeg ind på https://market.android.com/details?id=com.androidfeens.iphoneadwtheme

og så står der bare Den anmodede webadresse blev ikke fundet på denne server.
https://market.android.com/static/client/images/logo.png

hvordan  kan jeg så få den ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 16:18 #25
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 16:19 #26
Husk ADW Launcher !
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 16:35 #27
hæy john tak for dit link MEn LIGE ET Spørgsmål
når jeg går ind på http://www.mediafire.com/?2wvy0exwbt270xo
står der Upgrade to MediaPro for ad free browsing, direct linking, and more.

kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk

når jeg klikker Download (3.66 MB) kommer apk filen hvordan får jeg den over på min HTC / android ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 17:00 #28
Tilslut via usb kabel og flyt den over på telefon, men helst SD kort.
Hent APK installer https://market.android.com/details?id=com.graphilos.apkinst&feature=search_result og via dette finder du apk filen og installerer.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 17:07 #29
Altså jeg skal likke filen over på mobiltelefonen via usb
og hente Apk Installer og programmet vil så seld hente Apk filen  men hvor skal filen være ???android_secure
.

bookmark_thumb1

.espierlauncher

Android

LOST.DIR

media

musik

PandaHome2

rosie_scroll

eller hvad ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 17:49 #30
Bare et sted hvor du kan finde den igen.
Du skal selv finde filen via APK Installer.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 18:26 #31
hej er der et sted på internettet hvor man kan downloade iphone og ipat temer lige som zedge  http://www.zedge.net/ men det er kun til nokia  er der er en hjemmeside hvor man kan bar til htc og installer android ??  så det eneste det kræver er et tema anvendelses program ligesom pandahome  og go launcher og go launcher ex og APK Installer
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 19:14 #32
Fik du iPhone 4 temaet til et virke?
Kører fint her!
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 19:37 #33
jeg går ind via meny > alle applikationer >apk installer > <musik>
<download  >
<boookmark_thumb1 >
<espierlauncher >
<wallpaper >
<pandahome2 >
<media >
<android >

<rosie_scroll>

<adobe-digial-editions >
<tmp >

<androis_secure

> <lost.dlr >

<kr.pe.zelkova.adwtheme iphone.origimalfree-1.apk >
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 19:42 #34
Gør som jeg skriver her:
Smid apk filen på din telefon et sted.
Start APK installer, find apk filen og installer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 19:43 #35
#33 ja så vælger du bare "kr.pe.zelkova.adwtheme iphone.origimalfree-1.apk"
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 19:57 #36
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 20:03 #37
Du skal huske at du jo skal bruge ADW Launcher til at vælge temaet med :)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 20:07 #38
Description iPhone ADW Theme
AndroidFeens.com
This is not a stand alone app. It's a theme for ADW.Launcher.

ADW.Launcher by anderwebs is Required

To apply this theme do the following:
Menu-->ADWSettings-->Theme Prefs-->Select your Theme-->Apply Theme

Please know how to use ADW before you email me with any questions. Also watch the YouTube video on how to.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 20:07 #39
Altså:
Først installeres temaet som nævnt i #34.
Installer herefter ADW Launcher. Start ADW Launcher ved at trykke på Home knappen, og vælg ADW.Launcher. Klik nu Menu > ...Flere > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme.

Done!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 20:08 #40
#38 Sådan ja.
Går ud fra det virker nu?!
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 20:19 #41
kan du ikke lave en video hvordan lortet  gøres på (dansk)

jeg har prøvet med QR code uden held
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 21:36 #42
Forklar mig lige hvad det er du ikke forstår :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 15:03 #44
Du har installeret det. Du skal bare vælge det i ADW Launcher.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 15:13 #45
hej john sådan som jeg forstår det skal jeg så downloade tema filen ned på min computer og bagefter overføre den til min mobil og bruge ADW launcher og navigere til temaet men hvor skal jeg ligge temafilen henne ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 15:17 #46
Du glemte lige den lille ting med at installere temaet først, men ja. Lige præcis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 15:19 #47
Gør som jeg skriver her:
Smid apk filen på din telefon et sted.
Start APK installer, find apk filen og installer.
Installer herefter ADW Launcher. Start ADW Launcher ved at trykke på Home knappen, og vælg ADW.Launcher. Klik nu Menu > ...Flere > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 15:37 #48
hej igen jeg har prøvet Smid apk filen på din telefon et sted.
Start APK installer, find apk filen og installer.
Installer herefter ADW Launcher. Start ADW Launcher ved at trykke på Home knappen, og vælg ADW.Launcher. Klik nu Menu > ...Flere > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme.

og jeg har fundet den MEN den installer iphone vo theme

se den her https://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-3-1

er hvilken for du
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 17:11 #49
Ja den installerer det tema du snakker om.
Nu har jeg lige gjort det igen (havde fjernet launcher og tema) og fremgangsmåden er 100% korrekt.

Kan du uddybe din kommentar #48? Jeg er nemlig ikke med!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 17:25 #50
Ok... denne fejl smuttede for mig. Her er fremgangsmåden:

Menu > ...Flere > ADWSettings > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme.

Men det tyder jo på at du INTET selv har forsøgt...?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 17:27 #51
du linker til iphone vo theme

Denne applikation Android-telefon ikon / Baggrund / lyden kan indstilles i stil med iPhone features.
Dette tema ADW Launcher 1.3.0 + / Launcher Pro 0.8.6 / Gå Launcher 2,35 + understøttes.

For yderligere information, se oplysningerne i ansøgningerne.

Den fulde version
flere ikoner,
flere baggrunde,
flere lyde,
mere baggrund,
mere dock
iPhone Style Calendar-widget
inkluderet.

##### NØGLEORD ######
ADW.Launcher, ADW tema, iOS, iPhone, iPhone Tema, ADW Tema, Sort, ADW Launcher, iPhone4G, Launcher, Laucher Pro, ikon, ikon pakke, Go Launcher, gå, løfteraket

på din ser den sån ud http://www.androidapps-home.com/iphone-adw-theme-android-29247.html  (det er jpg)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 19:04 #52
Den fil jeg linker til er den du efterlyser i #24
Du påstår jeg linker til "iphone vo theme"?

Tilbage til emnet!!!

Har du fået "iPhone4G free ADW Theme" lagt ind, og virker det?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 20:08 #53
NEJ :((( er der ikke en videoGuide på youtube (dansk) som viser hvordan man gør  helt fra bunden eller kan du ik lave en video hvordan du gør  du lavet en Guide  på eksperten med gravatar
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 20:44 #54
Det står helt tydeligt hvordan du gør. Hvor går det galt? Så tager vi den derfra.
Har ikke mulighed for at lave en video.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 17:49 #55
#54  jeg kan godt lek filen over :-) MEN John det du skriver med iPhone4G free ADW Theme.

dur ik jeg får bar iphone vo theme https://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-3-1
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 20:34 #56
Nej. Du læser IKKE hvad jeg skriver.

1. iPhone4G ADW theme: http://www.mediafire.com/?2wvy0exwbt270xo
Installer ved hjælp af APK installer: https://market.android.com/details?id=com.graphilos.apkinst&feature=search_result (Og glem alt om det tema for nu!!!)
2. Hent og installer AWD Launcher fra marked.
3. Vælg Menu > ...Flere > ADWSettings > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme.

Sådan!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 20:42 #57
Pkt. 2½:
Husk at starte AWD launcher inden pkt. 3.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 20:48 #58
\mnt\sdcard\download>parent directory
kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 20:51 #59
Hved mener du med #58
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 20:52 #60
P.s. jeg ved ikke hvorfor du bliver ved med at nævne iphone vo theme, for det har jeg ikke linket til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2011 - 20:55 #61
Du efterlyste en guide.
http://www.youtube.com/watch?v=a_DzgQtG_JE
Godt nok ikke på dit tema, men så får du ideen.

(Personligt tror jeg du glemmer at starte ADW Launcher, og derfor strander du!!!!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2011 - 17:50 #62
Fundet ud af det?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 18:33 #63
#62  har du Fundet ud af det?
john??
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2011 - 19:01 #64
Ja hvordan man gør!?
Nu er det beskrevet indtil flere gange + der er den efterlyste video.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 19:06 #65
jeg kikker på det i morgen
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 20:24 #66
Kigget på det?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2011 - 22:51 #67
er der ikke en https server på nettet som man kan vedhæfte den fil og skrive mobilnummer så bliver den tema fil send  til ens mobiltelefon
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 23:14 #68
Hvad er det du ikke forstår?
Hvor går det galt for dig?

Kan ikke hjælpe hvis du ikke skriver det...
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 16:48 #69
kik i #67
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2011 - 17:18 #70
Ikke jeg kender til, men bare gør som jeg skriver eller forklar mig HVAD det er du ikke forstår.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 17:49 #71
den vil ikke instler den tema som jeg har download
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2011 - 19:35 #72
Du har vist heller ikke hentet det du skal.

Du har nemlig nævnt "iphone vo theme" hvilket ikke er det jeg siger du skal hente.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 16:03 #73
show it was on the android market so make it easy
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 16:06 #74
Jeg har beskrevet 100% korrekt hvordan du gør.
Det er så pissenemt.

Forklar hvad du ikke forstår, tak.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 16:20 #75
Den fil my Henter are der \ mnt \ sdcard \ Download> parent directory
kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk

and the will to the
kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk
How can it be

There were næmmer VIS hule were in Android Market
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 16:54 #76
Ikke forstået!?

På dansk, tak... :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 17:02 #77
Den fil min Henter er der \ mnt \ sdcard \ Download> parent directory
kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk

og viljen til
kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk
Hvordan kan det være

Der var næmmer VIS den var i Android Market
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 18:10 #78
Vedr. kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree-1.apk:

Når den er installeret, ser ADW Launcher den som "iPhone4G free ADW Theme"

Du svarer altså IKKE på det jeg spørger om, så jeg omformulerer:

1. Hvor langt er du nået?
2. Hvad har du installeret nu?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 18:16 #79
NU ved jeg hvor du har "Iphone VO Theme Lite" fra!
Du har opdateret "iPhone4G free ADW Theme".

Så kommer den til at hedde "Iphone VO Theme Lite".
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 18:20 #80
Det er det samme.
Kan ikke se hvor der er ændringer, så bare fortsæt med den guide jeg har lavet:
1. iPhone4G ADW theme: http://www.mediafire.com/ (...)
Installer ved hjælp af APK installer: https://market.android.com/ (...) (Og glem alt om det tema for nu!!!)
2. Hent og installer AWD Launcher fra marked.
3. Start ADW Launcher.
3. Vælg Menu > ...Flere > ADWSettings > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme eller Iphone VO Theme Lite alt efter hvad den hedder på DIN telefon.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 18:21 #81
Med rigtige links:
1. iPhone4G ADW theme: http://www.mediafire.com/?2wvy0exwbt270xo
Installer ved hjælp af APK installer: https://market.android.com/details?id=com.graphilos.apkinst&feature=search_result (Og glem alt om det tema for nu!!!)
2. Hent og installer AWD Launcher fra marked.
3. Start ADW Launcher.
3. Vælg Menu > ...Flere > ADWSettings > Themes Preferences > Select Your Theme > Vælg iPhone4G free ADW Theme eller Iphone VO Theme Lite alt efter hvad den hedder på DIN telefon.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 19:01 #82
#79 hvordan fjerner eg den opdatering ?

så den ike hedder Iphone VO Theme Lite".

så den kommer til at hede iPhone4G free ADW Theme

????????????????????????

så burde det du ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 19:16 #83
Glem nu hvad den hedder!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 20:00 #84
#83
Glem nu hvad den hedder!!!!!

jeg spurgte i #82

#79 hvordan fjerner eg den opdatering ?

så den ike hedder Iphone VO Theme Lite".

så den kommer til at hede iPhone4G free ADW Theme

????????????????????????

så burde det du ?

john så skriver du i #83 Glem nu hvad den hedder!!!!!  hvordan  kan jeg så få den  ???  det er derfor at jeg spørger om man kan fjerne den opdatering så den ike hedder Iphone VO Theme Lite".

så den kommer til at hede iPhone4G free ADW Theme
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 20:10 #85
Det er lige meget hvad den hedder.
Det er det samme
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 20:25 #86
Iphone VO Theme Lite

https://market.android.com/details?id=kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree

iPhone4G free ADW Theme

iPhone VO Theme Lite

iPhone VB Theme Lite,

iPhone VD Theme Lite
https://market.android.com/search?q=iPhone4G+free+ADW+Theme&so=1&c=apps

hvorfor en skal jeg ta ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 21:19 #87
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2011 - 21:20 #88
Men du kan jo hente allesammen og se hvilken du bedst kan lide.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2011 - 20:27 #89
jeg har lige prøvet lige  fik denne her billed 1https://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-3-1

billed 2 https://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-4-1

billed 3vhttps://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-4-1

billed  4 https://androidmarket.googleusercontent.com/android/market/kr.pe.zelkova.adwtheme.iphone.originalfree/ss-480-5-1
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 22:06 #90
Skriv med egne ord hvad du gør, for du gør følger i hvert fald ikke min vejledning!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 22:08 #91
Det du skriver i #89 tyder på at du bare starter temaet op efter det er installeret, og glemmer ALT om AWD Launcher m.m.

Det er nemlig ikke sådan man gør...
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 18:10 #92
adw theme iphone.apk

http://www.filecrop.com/adw-theme-iphone.apk.html

apk  filer
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2011 - 19:17 #93
Læs nu hvad jeg har bedt dig om.

Hvad skal jeg med #92? (Der er lige den der lille ting med at jeg ikke kan læse tanker, du ved...)
Avatar billede kimwright Nybegynder
01. december 2011 - 09:26 #94
Håbløst - giv nu op john :p
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2011 - 22:24 #95
Svar så der kan lukkes!
Jeg giver op - det er håbløst...!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2011 - 21:12 #96
Lukker du her?!
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 00:07 #97
hej john  jeg fant en video på youtube!
som iphone theme on Android phone (htc desire z)
UPDATE nu kaldet MYDROID TEMA ... ikke længere miphone

ADW tema med navnet MIPHONE TEMA Gratis

Indtast Miphone i søgningen i Marked app, og du skal finde det

http://www.appbrain.com/app/adw-launcher/org.adw.launcher
og tema er her: http://www.appbrain.com/app/adwtheme-miphone-free/com.stoneydev.adwmiphonefree
hvordan får jeg den
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2011 - 13:56 #98
This app is unfortunately no longer available on the Android market.

Den tager vi når du opretter et nyt spørgsmål.
I mellemtiden lukker du her ved at acceptere mit svar.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 14:07 #99
okæy jeg laver et nyt  spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2011 - 13:07 #100
Svar (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 13:15 #101
Øhhh... Du har lukket for lang tid siden ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2011 - 22:13 #102