Avatar billede henrikris Nybegynder
02. juni 2011 - 20:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tompraider

hej

er der nogen som ved hvordan man kan få et spil der heder tompraider til at virke på windows 7 når det egentlig kun er til vista som det står på bagsiden af spillet

hilsen henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 20:56 #1
Hvilken version af Tom raider er der tale om?
Hvad er problemet når du starter det?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2011 - 20:58 #2
Mener du Tumb Raider?

Hvis ja, så: http://www.tombraiderchronicles.com/windows7/index.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 21:50 #3
Mener du Tumb Raider?

Haha ;)
Korrektur er en god ting :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 21:50 #4
LOL...
Så ikke jeg selv havde skrevet forkert :D
Avatar billede henrikris Nybegynder
03. juni 2011 - 06:23 #5
ha ha ... føler mig helt "Dump-raider" meen der står nu Tomp-raider på æsken :-)

det er den som hedder "underworld" og jeg syns der står den er fra 2008 men kun til XP og Vista

computeren går ned eller fryser når jeg forsøger, og det er sært for det er den ultimative spille maskine "AlienWareM17X"

men burde man ikke kunne spille et spil hvis ens operativ-system er højere end XP eller Vista, så skulle den vel have alle ingridienser plus mere for at køre spillene - har også dead-space, den vil den heller ikke køre...

hilsen Henrik
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 07:20 #6
Fundet i andet forum, ved ikke om det vil funke:

1. First thing you have to do is to uninstall this game and then reboot your computer system.
2. After that you have to right click on the setup file, then you have to click on properties, and then click on the compatibility tab. After that you have check the box for compatibility mode and then you have to select windows XP.
3. After that you have to click on apply and then ok
4. Then you can install the game and the restart the computer
5. Now you will be able to play this game.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2011 - 07:33 #7
Tomb Raider Chronicles har kørt på win7 uden problemer her, efter patch der blev linket til tidligere.

Dead Space kører også fint på min 2 år gamle maskine.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2011 - 07:38 #8
Hold nu op det går godt...
Rettelse:
Tomb Raider Underworld har kørt på win7 uden problemer her, efter patch: http://www.tombraiderchronicles.com/underworld/patches_pc.html
Således har Cronicles versionen.
Avatar billede henrikris Nybegynder
03. juni 2011 - 18:39 #9
Yeeppssss!! det var det der skulle til - var det ikke andet :-))
Jeg er ikke vant til spil på pc. såhh - men jeg har faktisk et tillægsspørgsmål, hvis der er nogen i dette forum som kan afhjælpe mig med det:

Jeg har en ældre ekstern harddisk, hvor der er noget information der desværre er blevet slettet, og der er skrevet nye filer over på disken en 3-4 gange vil jeg tro - mon det er muligt at få sådan nogle gamle filer restaureret igen - ved godt at det kan lade sig gøre med "disk-digger" hvis det kun er en enkelt gang den er skrevet over - men hvad nu hvis det er flere gange, som sagt en tre til fire gange - er det muligt??

Hvorledes giver amn de point som man har udestående??

venligst Henrik
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 18:55 #10
Godt du fik det fikset.  :-)

Point kan kun tildeles til "Svar", så john_stigers skal lige sende et "Svar" som du accepterer. Så er pointene tildelt.

Dit tillægsspørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2011 - 19:16 #11
Du giver point ved at acceptere her.

Kan heller ikke hjælpe med tillægsspørgsmålet desværre.