Avatar billede thetallman Nybegynder
12. oktober 2008 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genvejstast til venstre musetast?

Findes der en genvejstast til venstre musetast (i Vista)?
Eller er det muligt at definere sine egne genvejstaster i vista?

mvh
thetallman
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. oktober 2008 - 13:03 #1
Nej der findes ikke en genvejstast til museknapper,der skal du have fat i et macro program til at lave et..Eller et tastatur som Feks Logitech G11 eller 15 eller andre der kan lave sådanne ting..

Du kan godt lave nye genveje i Vista til programmer,men ikke ændre dem som det er født med..http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/Help/52f853fe-de4d-4924-bfc0-0373fcf862391033.mspx
Avatar billede thetallman Nybegynder
13. oktober 2008 - 16:39 #2
okay...

men hvilket program kan det? findes der et freeware program? så man fx kan sætte [Ctrl] + [Windows-tast] som venstre musetast
Avatar billede thetallman Nybegynder
13. oktober 2008 - 17:32 #3
Jeg har fået det til at virke med AutoHotkey.... fedt program... det må jeg til at lege med:-)
Tak for hjælpen!