Avatar billede rhandersen Nybegynder
07. august 2007 - 20:53 Der er 3 kommentarer

Leje af SMTP-server

Hej Alle

Jeg har en kunde der vil til at udsynde nyhedsbreve, men problemet er at det er en hel del, og one.com hvor de er hosted, tillader kun 250 om dagen.

Er der nogle af jer der kender en god, og billig smtp-server min kunde kan leje sig ind på, for at udsende mange mails, eller er der nogle af jer der har en og vil have en skilling for brugen?

De eneste krav er at den kan udsende 2000 mails forholdsvis hurtigt, og at den kan kontaktes på port 2525.

Mvh Rasmus
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
07. august 2007 - 20:58 #1
Hej Rasmus, jeg har en stående privat, som du evt. kunne bruge.

Du kan evt. kontakte mig på MSN eller via mail på Karsten@ravsted.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. august 2007 - 21:03 #2
Find dig en ordentligt host... Ellers tilbyder www.acomma.com en smtp server
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
17. august 2007 - 07:19 #3
Jeg benytter www.authsmtp.com til udsendelse af nyhedsbreve.
Fungerer fint - og koster ikke meget. Kan anbefale den service ...

Vh
Jesper
www.emailsignature.eu