Avatar billede hchdk Nybegynder
05. november 2006 - 00:51 Der er 1 kommentar

Speed disk virker ikke efter Ghost ?

Jeg har følgende problem, som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med.

Jeg bruger jævnligt Norton Ghost til at lave backup af mit C drev, hvor alle mine programmer og data ligger. Ghosten ligger på på D drevet, min anden interne HD.

Jeg har Win XP home på denne PC, og har tit Ghostet den og lagt backuppen på igen.

Her for nylig formaterede jeg min PC (C drevet) og startede op for fra.

Nu er mit problem at jeg godt kunne lave en Speed disk med Norton System Works, før jeg lavede den første backup via en ghost.
Men da jeg fik problemer valgte jeg at gå lidt tilbage v.h.a. en ghost jeg havde lavet inden jeg fik problemer.
Nu vil Speed Disk bare ikke køre længere. Den scanner mit C drev, og når den så skulle gå i gang med at rydde op på HDen, så sker der ikke mere 0 % bliver den bare stående på.

Jeg har prøvet alle mine ghost filer, og selvom Speed Disk virkede da jeg lavede Ghost, så virker de ikke når først jeg har lagt dem tilbage på HDen.

Jeg har en anden PC der også er Ghostet, der virker det som altid.

Dette har aldrig været et problem før.

Hvad kan der være galt ?

Win XP Home DK
Norton System Works 2003
Avatar billede hchdk Nybegynder
05. november 2006 - 21:13 #1
Problemet ikke aktuelt længere....