Avatar billede izpep Nybegynder
08. marts 2006 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Game maker programmer?

vi har en opgave i skolen hvor vi skal lave et spil.. nogen der har ideer til programmer?
(ikke gamemaker)
håber i kan hjælpe os
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2006 - 12:20 #1
Jeg vil jo foreslå Flash, eftersom det både kan bruges online og offline (som exe fil), har et ufatteligt stort community på nettet, er nemt at gå til og kan en hel del mere end, hvad de fleste tror.
Avatar billede phpn00b Nybegynder
02. maj 2006 - 15:29 #2
Hvorfor ikke bruge gamemaker? Det er nemt at finde ud af.
Avatar billede phpn00b Nybegynder
06. maj 2006 - 21:51 #3
gmax by discreet
Avatar billede izpep Nybegynder
01. februar 2008 - 22:04 #4
Lukkede
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. februar 2008 - 22:26 #5
Det er en tåbelig måde at bruge eksperten.dk på: Ingen simpel 'tak for hjælpen' eller respons overhovedet på de svar du har fået her i dit spørgsmål.