Avatar billede svendib Nybegynder
15. oktober 2005 - 19:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fire wall problemer

Hejsa...Dette problem er meget nyt for mig og jeg håber en her kan hjælpe..Jeg har ikke en fire wall installeret godt nok er der en med windows men den virker ikke af mystiske årsager og jeg har ikke andre...dvs hvad jeg ved af =S. Problemmet ligger i når jeg logger på siger den at den ikke kunne pga fire wallen......hjælp!
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2005 - 19:09 #1
hvad er den præcise fejl kode ? (og kontroller lige at din tid og dato er korrekt)
Avatar billede svendib Nybegynder
15. oktober 2005 - 23:50 #2
80072ee6 hvad mener du med tid og dato?
Avatar billede svendib Nybegynder
17. oktober 2005 - 02:12 #3
Hallllllloooooooooooooo Mit spørgsmål er ik besvaret hvor er der så grøn flag ??? pfffffttttttttt
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 08:44 #4
LOL tror du du kan forvente vi smider ALT i hænderne for at hjælpe folk ? vi er her for at hjælpe og gør det gratis, så du kan ikke forvente du kan få hjælp efter 5 min (og da slet ikke søndag aften / nat).
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2005 - 08:52 #5
Avatar billede svendib Nybegynder
17. oktober 2005 - 11:56 #6
ja jeg beklager meget men blir bare lidt arrig når jeg ser mit spørgsmål som besvaret ;)
Avatar billede svendib Nybegynder
17. oktober 2005 - 11:59 #7
tak vejmand det hjalp =D
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2005 - 12:01 #8
Dit spørgsmål er IKKE besvaret:

Grøn flag = Ikke besvaret.
Gul flag = Besvaret, men ikke accepteret.
Blå flag = Besvaret og accepteret.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2005 - 12:01 #9
Velbekomme, så kommer her et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2005 - 12:04 #10
Du lukker ved at markere mit navn i boksen ude til venstre, og klikke på "Accepter"

Normalt skal du ikke selv sende kommentarer som "svar"
Kun hvis du ikke får nogle brugbare svar, kan du selv sende et "Svar" for at lukke spørgsmålet.  c",)
Avatar billede svendib Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:06 #11
ok tak igen er ret ny til det her og går altid død i det hehe når det skal gives point =P