Avatar billede bluetooth Nybegynder
22. august 2005 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendan indhold i profil

Hej!

Jeg har oplevet det særeste (eller?)... Over natten er min laptop blevet enig med sig selv om, at min profil i XP skulle tømmes for al sin indhold (f.eks. 25.000 fotografier og alle mine universitets-notater) og starte selvsamme profil med samme password op som spritny med 'Introduktion til Windows XP' og hele moletjavsen.

Jeg har backup af det meste. Men jeg vil MEGET GERNE have det tilbage/gendannet i profilen og samtidig have en årsag til hele dette menageri..? Dokumenter er tom og det samme er Skrivebord... Er det underligt eller helt forventligt?
Avatar billede leif Seniormester
22. august 2005 - 11:26 #1
Kontroller i C:\Documents and Settings\ om der er 2 som starter med dit brugernavn.
Avatar billede bluetooth Nybegynder
22. august 2005 - 12:19 #2
Leif: Der er en ekstra mappe - TEMP - og så er der min og 'All Users'.

Jeg kan nu se, at alle mine ting endnu er der. MEn så undres jeg blot over, hvorfor de ikke er at finde, når jeg rent faktisk logger på min egen Profil?

Men jeg anser problemet med "forsvundet" profil for løst. Så skal jeg bare have bakset tingene tilbage på sin plads igen...

Tak for hjælpen!
Avatar billede bluetooth Nybegynder
22. august 2005 - 12:22 #3
Leif: Hvordan giver jeg dig mine point afsat til et brugbart svar?
Avatar billede bluetooth Nybegynder
01. april 2006 - 11:46 #4
Lukker!
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2006 - 11:53 #5
Det var min egen fejl ! Håber problemet løste sig.