Avatar billede trekkies Juniormester
24. juni 2005 - 14:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med LiveUpdate i Norton Internet Security 2003

Hej alle sammen

Jeg har et problem med min Norton Internet Security 2003(NIS), når at jeg kører en LiveUpdate, så kommer denne fejl:
http://www.darkskies.dk/symantec.jpg

Fejlen kom efter en nat jeg havde min computer tændt, og den havde genstartet sig selv.

Jeg har ringet til Symantec, men de yder kun support til 2004 og 2005 nu, de siger at jeg kan gå forbi www.symantec.com/euassistent og lade den undersøge min NIS, men den siger at alt er i orden.

Er der nogle af jeg som har haft det samme problem med NIS eller kender en løsning?
Skal jeg virkelig til at fjerne NIS og installere den igen?

Mvh
trekkies
Avatar billede trekkies Juniormester
24. juni 2005 - 14:54 #1
Jeg glemte lige at sige at jeg har søgt på fejlen på symantec's side, men løsningen virker ikke hos mig.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. juni 2005 - 15:21 #2
Det ligner en de "uforklarlige" fejl Norton laver en gang i mellem. Hvis du har cd´en kan du måske nøjes med at geninstallere det. Måske er der en "repair" funktion i "Tilføj/Fjern programmer.
Avatar billede trekkies Juniormester
24. juni 2005 - 15:37 #3
Når at jeg er i "Tilføj/Fjern programmer" funktionen kan jeg klikke på "fjern" eller "skift", jeg klikker på "skift" og en menu kommer frem, her kan jeg "Nulstil adgangskode" "Fjern NAV(Norton Antivirus)" eller "Fjern alt".
Hvis jeg smider cden i og vælger "Installer Norton Internet Security" så kommer den samme menu frem.

Skal jeg virkelig til at fjerne NIS og installere den igen? :(
Avatar billede boxer Nybegynder
24. juni 2005 - 15:45 #4
Du kunne jo også undgå den slags fejl ved at installere Avast antivirus og Sygate Firewall - begge programmer fås i gratis versioner der tilmed er gode.
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
24. juni 2005 - 15:47 #5
Nej, du kan fjerne det og lade være at installere det igen. :)

- Og derefter købe en hardware firewall, og nøjes med noget antivirus, NIS er ikke noget de unge vil ha' ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
24. juni 2005 - 18:14 #6
Avatar billede trekkies Juniormester
24. juni 2005 - 21:31 #7
Jeg har nu fjernet NIS og installeret det igen, men denne gang ingen fejl.

Hvis I synes at I har fortjent nogle point, så lægger I et svar :)
Avatar billede boxer Nybegynder
24. juni 2005 - 21:56 #8
Tja, det var vist kun forevernewbie der gav et ordentligt svar :o)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. juni 2005 - 23:50 #9
Jeg springer over. Du havde jo allerede selv peget på løsningen. Håber at dit Norton vil køre stabilt nu, men min erfaring med Norton er, at det er noget "ustabilt".
Avatar billede trekkies Juniormester
26. juni 2005 - 17:31 #10
Jeg er glad for Norton, dette er første gang at jeg har problemer med Norton i 4 år.