Avatar billede akirkeby Nybegynder
26. januar 2004 - 21:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installere XP harddisk på Win 98 PC

Hej

Jeg har et hardware problem med min knap 2 år gamle PC, som derfor skal til reparation.

Jeg vil dog gerne tage backup af mine dokumenter, inden jeg sender den ud af huset.

Derfor har jeg installeret harddisken i en ældre 200 mhz AMD PC med Win 98.

BIOS kan godt finde disken, men der kommer ikke noget ekstra drevbogstav i Win 98.

Drevet kan godt findes i enhedshåndtering, men også her uden et drevbogstav.

Kan det ikke lade sig gøre?

AKirkeby
Avatar billede bredker Nybegynder
26. januar 2004 - 21:04 #1
hvis parationen er nfts kan win98 ikke læse den
Avatar billede bredker Nybegynder
26. januar 2004 - 21:06 #2
men der er andre måder , hvis din xp maskine kan køre
Avatar billede akirkeby Nybegynder
26. januar 2004 - 21:29 #3
Er partitionen nfts ved Win XP?

Vil det sige, at den kan køre på en anden XP maskine... og så er det det?

Min XP maskine kan ikke køre - desværre
Avatar billede bredker Nybegynder
26. januar 2004 - 21:32 #4
ok , så må du finde en anden maskine der køre enten xp eller 2000 , og sætte den deri som slave