Avatar billede ducks Nybegynder
17. januar 2004 - 13:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oversigt over artikler man har "købt"

Kunne det tænkes at der blev lavet en funktion, så man kan se hvilke artikler man har betalt sig til?
Avatar billede kenp Novice
17. januar 2004 - 13:43 #1
kunne være rart :)
Avatar billede fcs Novice
17. januar 2004 - 15:51 #2
Fin ide ;o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. januar 2004 - 15:07 #3
Kunne faktisk være en god ide.
Ligesom det også kunne være en god feature,hvis man kunne bogmærke udvalgte tråde - noget á la "Føj til foretrukne" ;)
Avatar billede roenving Novice
19. januar 2004 - 00:22 #4
Den køber jeg også !-)
Avatar billede ducks Nybegynder
24. januar 2004 - 15:11 #5
Håber admins har taget det til eftertanke :-/
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
24. januar 2004 - 15:28 #6
Det _er_ kommet :o)

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=ducks
Se nederst, ved "Brugt (art)" :o)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
24. januar 2004 - 15:32 #7
Hos en bruger som f.eks. bufferzone (som har oprettet flere betalings-artikler) kan man endog også se, hvor mange points han har tjent på hver af sine artikler :o)

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=bufferzone (!!! Lang liste !!!)

Se ved "Tjent (art)".

På den måde kan man regne ud, hvor mange der har købt hver enkel artikel (del antal point tjent for artiklen med 5).