Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. november 2003 - 02:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne link til spørgsmål som allerede er slettet

Kunne Ekspertens Administratorer når de lukker spørgsmål som kommer i konflikt med reglerne, ikke samtidigt fjerne links som ref. til samme ?

F.eks. som dette -
http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=362655
Avatar billede bernie Nybegynder
07. november 2003 - 02:36 #1
???
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. november 2003 - 02:42 #2
Ja - ved godt det kan virke lidt underligt. Er måske også underligt formuleret, men formår ikke umiddelbart at gøre det anderledes.

Hjælper det at fortælle, at der ligger masser af den type links, som jeg gerne så fjernet her -
http://www.eksperten.dk/kat/43/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2003 - 06:07 #3
Mit umiddelbare gæt på hvorfor der stadig linkes til spørgsmål der er lukkede må være at en ekstra WHERE clause i sql´en bliver for tung. Husk på der er over en million indlæg... Måske nærmere 2 millioner.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:09 #4
Er der ikke en CoAdmin som vil besvare spørgsmålet ?
Avatar billede kapla Nybegynder
09. november 2003 - 16:45 #5
Nikolaj har allerede besvaret det, desuden er det kun admin der kan give et definitivt svar.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 18:29 #6
Forstod ikke en meter af den kommentar - taler han ikke om en alt for tyk julemand i en skorsten ;o) ?
Avatar billede kapla Nybegynder
09. november 2003 - 18:34 #7
;-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 18:37 #8
Ha, ha, - den var da egentlig helt go' ;o)

Men vil meget gerne ha' et svar som jeg kan forstå -
Avatar billede roenving Novice
10. november 2003 - 20:53 #9
1. Fordi en søgning efter alle henvisningerne, når man lukker spørgsmålet vil være alt for kompliceret ...

2. (det nikolajdu henviser til !-) Det vil være for tungt at skulle udelukke eventuelle kommentarer/svar, når databasen hiver et spørgsmål samt alle tilknyttede kommentarer frem !o]
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 21:08 #10
Tak - det var da til at forstå ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2003 - 03:36 #11
Det var så lidt. hehe ;-)