Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 15:03 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

lytte med - Spørgsmål hvor du deltager

jeg er rimlig aktiv lytter på mange spm .. og kunne egentligt godt tænke mig at kunne finde gamle spm's som jeg har lyttet med på og også for at kunen se dem i boxen
"Nyeste indlæg, spm"
de skulle enten vises i Spørgsmål hvor du deltager, eller eller feks en personlig bookmark liste.

den eneste måde at kunne gøre det på nu er at smide en kommentar, men hvorfor spamme spm.
Avatar billede roenving Novice
03. september 2003 - 15:08 #1
Du behøver _ikke_ at skrive noget i din kommentar !o]

Hvis du bare checker, at fluebenet er sat i E-Mail-boksen kan du bare trykke udfør (eller Ctrl+u !-), så er du aktiv i spørgsmålet, men uden et indlæg ...
Avatar billede riversen Nybegynder
03. september 2003 - 15:08 #2
du kan bare trykke udfør uden atk ommentere
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 15:08 #3
Avatar billede roenving Novice
03. september 2003 - 15:09 #4
Alt+u selvfølgelig !-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 15:10 #5
ja .. jeg er godt klar over hvordan man lytter med nu ..
men der er ingen måde at finde de spm man lytter med på nogen steder andre end i din email.
Avatar billede cdc Novice
03. september 2003 - 15:12 #6
kig under din konto og spm. du deltager i
Avatar billede cdc Novice
03. september 2003 - 15:12 #7
konto står i menuen i toppen af siden
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 15:12 #8
Jeg plejede (før jeg ændrede brugernavn til exp*) at bruge google, og så søg på kommentar svar criterius.dk "noget fra spørgsmålet" samt andre brugere jeg kunne huske var med...

*grunden til at den ikke er så brugbar længere er, at der er så sindssygt mange der lige skriver exp i spm... lidt ligesom at kanlde sig selv spm, css, php eller lignende :-)
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 15:13 #9
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 15:15 #10
/cdc & exp
hehe .. jeg tror i selv lige skal afprøve funktionen ..

tag et spm og lyt med og prøv at kigge i Spørgsmål hvor du deltager.
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 15:16 #11
Nå på den måde... dem kan du ikke søge i eller få vist...
Avatar billede cdc Novice
03. september 2003 - 15:17 #12
:o) det mente jeg bare man kunne...tog jeg faktisk som en selvfølge
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 15:22 #13
jep .. nu ved jeg ikke hvor meget i bruger Spørgsmål hvor du deltager/opretter/besvaret .. men det sker nu tit at jeg lige skal finde et spm frem .. og jeg ville egentligt godt kunne finde dem jeg har lyttet på og ja jeg kunne bookmark dem selv men jeg ved at jeg ikke vil huske det hver gang og +1000 favorites til eksperten er jeg ikke interreseret i
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 17:46 #14
Jeg har tidligere i forslagskategorien set forslag der går på, at man burde kunne søge i egne spm, spm man deltager i etc
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 18:29 #15
ja det ville være en nice feature
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. september 2003 - 16:08 #16
.