Avatar billede azez Nybegynder
18. juni 2003 - 02:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

eyeball login

hejsa... er der andre som ikke kan logge på eyeball lige nu ? vil meget gerne høre fra folk som kan eller ikke kan komme på
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
18. juni 2003 - 09:38 #1
prøv at lukke msn ? icq? det plejer at virke hos mig
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
11. juli 2003 - 21:35 #2
Der er MANGE gange jeg ikke har kunne logge på EyeBall chat! Jeg er blevet så træt af alle de popups, specielt når eyeball har en af deres nedetider, hvor vinduet hele tiden popper op. Nu har jeg skiftet til MSN Messenger 6.0.

Jeg blev nødt til at installere Eyeball, da jeg havde messenger 5.0, fordi jeg ikke kune få stemmesamtale, webcam osv. til at virke. Nu med 6.0, virker det helt sikkert, og det er osse federe end eyeball. Eyeball var næsten nede hele tiden, og det bliver nok heller ikke bedere :o(

Men skift til Messenger 6.0 :-)

Download messenger 6.0: http://messenger.msn.com/download/v6preview.asp
Screenshot, af det nye messenger design: www.snuseren.dk/MSN60.jpg

Jeg kan absolut anbefale Messenger fremfor Eyeball!

Du kan selvf. slå det popup vindue fra, der kommer hver gang du logger på messenger, det gør du sådan: Gå op i menuen Tools | Options | General | Og så krydse det af.

// Anders
Avatar billede azez Nybegynder
27. april 2004 - 20:40 #3
hmm
Avatar billede azez Nybegynder
27. april 2004 - 20:40 #4
hmm
Avatar billede al10ben Nybegynder
05. september 2004 - 21:12 #5
hej er der nogle søde og rare piger