Avatar billede Noone Nybegynder
29. august 2002 - 14:43 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Se hvor meget pro tid der er tilbage

Jeg syndes, at der mangler en mulighed for at se, hvormange dage man har tilbage som pro bruger. Sådan en oplysning ville være ret brugbar.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. august 2002 - 14:47 #1
God idé :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
29. august 2002 - 14:51 #2
hørt hørt!  (eller er det hør hør ???)

Under alle omstændigheder synes jeg at det er det bedste foreslag, jeg har læst idag :-)
Avatar billede snowball Novice
29. august 2002 - 14:51 #3
Skal man selv sørge for at fornye sit medlemsskab, eller bliver det automatisk fornyet !? Regner lidt med det første da man jo ikke lige umiddelbart har mulighed for at afmelde nogen steder ;)

Snowball
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. august 2002 - 14:51 #4
lolda :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
29. august 2002 - 14:53 #5
nikolajdu >> lolda ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. august 2002 - 14:56 #6
Dårlig vane med alle mine mysitiske udtryk for "jeg griner sgu da"...
Avatar billede Noone Nybegynder
30. august 2002 - 04:24 #7
Hmmm.. Nikolajdu, Bearhugx og Snowball. Man skulle tro det kun var jer 3 der læser med i denne kategori! Syndes sjældent jeg ser andre kommentere forslag.....
Avatar billede in2designs Nybegynder
30. august 2002 - 04:33 #8
det lyder sku i orden.. :) alt for nice,
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. august 2002 - 11:02 #9
>>chanoa - rigtig god ide :D

mhh mon ikke det fungerer sådan nu, at man får tilsendt en mail om at medlemskabet udløber den xx ?
Avatar billede vardepigen Praktikant
31. august 2002 - 11:07 #10
det lyder som et rigtigt godt forslag....
jeg ved ihvertfald ikke hvorlænge mit pro medlemsskab varer endnu..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. august 2002 - 11:08 #11
Jeg ved man allerede får en mail, når der er ca 14 dage tilbage, men det ville være nemmere/bedre med en tæller :))
Avatar billede vardepigen Praktikant
31. august 2002 - 11:11 #12
kunne det ikke lade sig gøre, at det kunne stå under ens personlige data, hvornår man meldte sig ind, som pro og for hvor lang tid man har betalt...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. august 2002 - 11:12 #13
Det er også en mulighed. Jeg ved dog at Admin er på ferie de næste 14 dage.
Avatar billede Noone Nybegynder
02. september 2002 - 18:03 #14
nikolajdu > Jamen så lader jeg spørgsmålet stå åbent indtil da.. ;)

vardepigen > Det var også sådan jeg forestillede mig det.
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. september 2002 - 18:17 #15
to sjæle en tanke...... *S*
Avatar billede vardepigen Praktikant
15. september 2002 - 10:41 #16
jeg vil da bare lige spørge om Admin stadig har ferie, eller om han er ved at kigge på de forskellige forslag, der er kommet.

jeg er godt klar over at der sikkert er meget han skal have kigget igennem.......*SS*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. september 2002 - 14:42 #17
Umiddelbart vil jeg tro han er tilbage i morgen, men jeg aner det ikke - Og jo der er sikkert store bunker at kigge igennem...
Avatar billede snowball Novice
15. september 2002 - 21:36 #18
Er Andreas egentlig helt ude af arbejdet med Eksperten (og nogen der ved hvorfor hvis det er tilfældet) !?

Snowball
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. september 2002 - 12:47 #19
Ja Andreas er ude og de skiltes som gode venner :)