Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:12 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Danskstil: Eventyr ...????

Hej alle jeg har jeg har stil for til i morgen jeg skal skrive et eventyr...Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om !!!...Nogen der kan give mig nogle gode idér ?????

På forhånd TAK.
Avatar billede jepe Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:13 #1
hvilket niveau snakker vi om..?
Avatar billede prodic Mester
11. oktober 2001 - 19:14 #2
Lav den lille møghætte og pulven - som tegneserie er den ret sjov.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:14 #3
jeg går i 8. klasse.....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:15 #4
det skal være et eventyr som jeg selv har fundet på !....
Avatar billede kruhz Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:33 #5
Der var engang en dreng som altid var inde på eksperten.dk for at lære fordi det var det eneste han ville. Han hed ....... hans mor syntes det var for maget også bakede hun ham til han ikke sad foran computeren og var på eksperten.dk og så endte det med at han blev skraldemand ;)
Avatar billede jepe Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:36 #6
Lav det moderne eventyr... Skriv om den stakkels \'afro-amerikanske\' unge mand i storbyen som må gå grueligt meget (racisme) igennem for at få den hvide \'prinsesse\'. Husk alle de klassiske elementer: tallene 3 eller 7 (gerne med flere forskellige ting, skurken, det store opgør og den lykkelige slutning. Eller lav evt. et anti-eventyr. Læreren læser altid det uventede grundigere end det vedkommende er vant til at modtage år efter år...

Held og lykke med selv at finde på eventyret
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:39 #7
ja det kunne jeg da godt...men jeg lader stadig SPM stå åben hvis nu der skulle komme nogen bedre idér....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:49 #8
nå jamen så har i jo fortjent pointene......tak for hjælpen