Avatar billede HrStig Praktikant
17. februar 2020 - 22:06 Der er 5 kommentarer

Acer nitro 7 (Just entered the masterrace)

Hej folkens,

Jeg har lige investeret penge i en Acer Nitro 7, og den lever ikke op til forventningen eller prisen, lige nu sidder jeg og bruger facebook, denne hjemmeside, og den er 70 grader varm og larmer mere end jeg gider at høre på til den pris...

Hvis jeg spiller Tera anbefaler spillet laveste grafik, og trods at jeg skipper grafikken, bliver computeren 80-90 grader varm...

Jeg har investeret i en underflade dims den kan stå på, hvor jeg kan sætte kølere til. Men uden kølerne bliver den stadig sindssygt varm og larmer!!

...Skal computere være så varme, det er jo en sauna når jeg spiller xD

Eller kan jeg have gjort noget forkert??

P.S

Den er købt helt ny fra elgiganten

(Sorry for the long post)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. februar 2020 - 08:57 #1
Jeg kan se, at ElGiganten har en rating i bunden, hvor der er testet med 3Dmark med en TimeSpy-score på 3623; det giver denne beskrivelse nedenfor:

"Niveau 1 - (Casual) Computere på niveau 1 leverer en god brugeroplevelse i de allerfleste spil i 1080p med basic indstillinger."

Med det sagt, så VIL en dedikeret GPU blive varm og selvfølgelig også have brug for blæs, men ligefrem ved at blive pustet ned af bordet, det virker for voldsomt.
Avatar billede HrStig Praktikant
18. februar 2020 - 16:11 #2
Må indrømme jeg er skuffet, følger temperaturen på nitrosense lige nu, sidder og ser en youtube video
...cpu 3400rpm og gpu 3200rpm

Så hårdt er det sku ikke at køre youtube xD

Har trods alt en Intel Core I5 processor og Geforce GTX 1650.
Føler jeg har spildt mine penge...
Avatar billede HrStig Praktikant
18. februar 2020 - 16:12 #3
...og den er 71 grader varm
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2020 - 17:46 #4
Har du tjekket om driverne til computeren der de nyeste/bedste? For dårlige drivere gør at hardwaren skal knokle mede for at løse det du ønsker.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2020 - 18:53 #5
Hopper af her