Kunderne hjælper med markedsføringen
Interaktion. TDC Mobil vil involvere brugerne i virksomhedens markedsføring og har derfor taget det første skridt mod web 2.0. Ideen med web 2.0 er dybest set at lade brugerne komme til orde, og de efterhånden meget populære weblogs er eksempler på brugerstyret indhold, der giver brugerne mulighed for at involvere sig på en virksomheds hjemmeside. I denne uge lancerede TDC Mobil sit nye tiltag, hvor brugerne kan kæmpe om at få deres musik med som soundtrack til en reklamefilm for TDC Mobil. Lidt forenklet sagt giver TDC Mobil brugerne mulighed for at uploade deres hjemmelavede musik til en internetside, hvor de øvrige brugere kan stemme på deres foretrukne nummer. Og denne type markedsføring vil vi komme til at se mere af, mener marketingschefen hos TDC Mobil, Martin Michael Hansen. (Erhvervsbladet)
Få automatisk dagens avisresumeer sendt til din indbakke hver morgen. Opret dig som bruger på Computerworld.dk og sæt "Dagens aviser om it" på overvågning med Computerworld Nyhedsovervågning.