Instadia er den eneste virksomhed på markedet, der tilbyder software, hvor kundeadfærd på en internetside kan måles ned til mindste detalje, mens det foregår.
»I de syv år, jeg har arbejdet med internettet, har jeg ledt efter et værktøj, der kunne frembringe data om adfærds- og navigationsmønstre på hjemmesider. Nu står vi så med et danskudviklet produkt, ClientStep, der er verdensførende i sin brugervenlighed, og som kan hamle op med selv meget avancerede datawarehouseløsninger, men til en pris hvor alle kan være med,« siger Tim Frank Andersen til Børsen onsdag.
Tim Frank Andersen er partner i IVS og er nu tiltrådt som bestyrelsesformand i Instadia. Ifølge Tim Frank Andersen udgør investeringen under 10 millioner kroner, uden dog at ville sætte præcis tal på.
Virksomheden lod sidst høre fra sig da venturevirksomheden meddelte at Lønmodtagernes Dyrtidsfond havde skudt penge i selskabet og havde opnået en ejerandel på 15 procent. Lønmodtagernes Dyrtidsfond blev dermed den næststørste enkeltaktionær.