Derved når DSI Data op på at servicere over 4000 kunder. Målsætningen er på længere sigt en tredobling af medarbejderstaben og en kundeportefølje på knap 7000, lyder det fra virksomheden, hvor Flemming Selchau står i spidsen for de seks ansatte i C5-afdelingen.
»En stor del af æren for vores succes kan tilskrives vores status som C5 ServicePartner, der betyder, at vi får mellem 30 og 50 nye kunder hver måned. Samtidig er vores organisation blevet mere strømlinet, og det har frigjort ressourcer hos vores konsulenter, så de kan koncentrere sig fuldt ud om at levere kvalitetsløsninger til vores kunder,« siger Flemming Selchau.
På længere sigt er målsætningen at øge kundegrundlaget og samtidig tredoble antallet af konsulenter fra de nuværende seks til mellem 15 og 20.
»Det mål skal vi nå gennem fortsat organisk vækst kombineret med opkøb af andre konsulenthuse,« siger Flemming Selchau, der understreger, at man ikke har aktuelle opkøbsplaner.
Udover at supportere kunderne har DSI DATA specialiseret sig i at levere skræddersyede løsninger til virksomhedernes eksisterende C5-system. Men fokus er også på at tilbyde totalløsninger, som integrerer virksomhedens C5-løsning med andre Microsoft-programmer.
»Vi vil meget gerne derhen, hvor vi kan tilbyde kunden lige præcis den løsning, han ønsker på tværs af diverse systemplatforme,« slutter Flemming Selchau.