Det skriver selskabet i en pressemeddelelse i dag. Fremgangen kunne blandt andet ses på tilgangen af nye kunder: Dansk Supermarked, Københavns Kommune, Kriminalforsorgen, TrygVesta, Post Danmark, HTH, Danske Bank, og SKAT.
»Topnordics fremgang sker inden for alle forretningsområder, som alle viser tocifrede vækstrater, herunder software, service, systemintegration og hele infrastruktursiden. Det sikrer os et meget bredt forretningsgrundlag, og det sker sideløbende med, at vores vækststrategi i Danmark, Norge og Sverige kører for fuldt blus,« siger administrerende direktør Claus Hougesen.
Mere end 65 procent af alle ordrer hos Topnordic kommer i dag via internettet, oplyser selskabet.
»Omsætnings-stigningen fra 1.973 mio. kr. i 2004 til 2.635 mio. kr. i 2005 er udtryk for, at danske virksomheder og offentlige institutioner foretrækker én it-partner. Kompleksiteten i installationerne og hele indkøbsprocessen er steget, og med vores volumen og leveringshastighed er kunderne sikret Nordens bedste betingelser«, siger Claus Hougesen.