Ud over kreditkortsalg i de permanente boder kan løsningen tilpasses således, at sælgere kan gå rundt på tribunerne og gennemføre et salg, hvor produktet efterfølgende kan hentes på udsalgsstederne. Det betyder, at man kan reducere køerne ved de permanente boder samt etablere de midlertidige salgssteder, der matcher det aktuelle arrangement, hvad enten det drejer sig om fodbold, speedway, rockkoncert eller Melodi Grand Prix, oplyses det.
»Løsningen er et godt eksempel på et af vores fokusområder, hvor vi leverer en løsning som håndterer alt lige fra POS-systemet til ERP-systemet, og samtidig sikrer, at løsningerne kan fungere på mobile platforme. Løsningen er født her i huset af vores nye Microsoft Business Solutions-team. I Parken har vi fundet den kunde, der har visioner og forståelse for, hvordan man kan optimere salget og kundetilfredsheden ved en langsigtet og sammenhængende løsning,« siger Tom Slivsgaard, der er administrerende direktør for Ciber Danmark.
»Parken er et godt eksempel på det behov, vi finder i markedet for løsninger, der kan integrere MBS med andre branchespecifikke løsninger som i dette tilfælde retail. Det er for at dække dette integrationsbehov, at vi har startet vores MBS-enhed. Aftalen med Parken beviser, at vi har læst markedet rigtigt,« udtaler Henrik F. Jespersen, markedschef for Cibers Microsoft Business Solutions-satsning.