Den danske IT-virksomhed Add-On Products lancerer et nyt program, RoomService Central. Med nyheden kan Outlook-brugere ikke blot booke et møde, men også bestille alle de ekstra ting, der skal bruges til mødet: kaffe, mad, AV-udstyr, bordopstilling, bil, salgsprøver osv.
Man kan både slette og ændre i indholdet, bestillingen eller tidspunktet, og hvis en mødedeltager ændrer sin bestilling, bliver beskeden givet videre. Desuden giver RoomService Central kantinepersonale overblik med hensyn til de indkøb, der skal foretages til de forskellige møder i løbet af ugen eller måneden.
RoomService Central-informationen gemmes i en database, der kan sættes op til at arbejde sammen med virksomhedens økonomisystem, så videre registrering af betaling sker automatisk.
Nyheden fås fra 8995 kroner eksklusive moms, oplyser Add-On Products, som også lover, at man kan få programmet op at køre inden for 15 minutter.
Den danske producent blev grundlagt i 2000, beskæftiger 10 medarbejdere og har til huse i Vejle.