Sharp Electronics i Danmark har i en årrække benyttet Winkelhorn Service Partner som eneste serviceleverandør på maskiner solgt i Danmark. Dette er ikke længere en holdbar løsning. Mere avancerede produkter og et stigende ønske fra nye kunder om direkte service fra vores lokale Sharp Centre har gjort det nødvendigt at etablere egen serviceorganisation, oplyser salgsdirektør Torben Lund Rasmussen.
Den landssækkende service kommer i første omgang til at have udgangspunkt fra København, Ballerup, Karlslunde, Kolding, Århus og Aalborg. Næste skridt vil være at ansætte flere teknikere i disse afdelinger og i løbet af 2004 vil Sharp etablere endnu flere lokale salgs- og service centre. Målet er i alt 12 til 15 lokale Sharp Centre i Danmark inden 2006, geografisk fordelt over hele Danmark, med hovedkontor i Rødovre, oplyser han.
»Udover at kunne tilbyde vores kunder service direkte fra Sharp, kommer vi til at lancere et helt nyt servicekoncept, som giver kunden sikkerhed for, at han kun betaler for sit aktuelle forbrug. Vi vil således tilbyde flere valgfrie serviceordninger,« siger Torben Lund Rasmussen.
»Sharp og Winkelhorn vil fortsat have et samarbejde på både bestående og nye kunder, hvilket vi ser som en stor fordel for vores kunder, da flere har fået udført service via Winkelhorn Service Partner gennem mange år og derfor ikke behøver skifte,« forklarer han.