En kunde hos CBB har kæmpet i månedsvis for at få nogle penge tilbage, som forsvandt fra hans datters mobil-konto hos CBB.
Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten. Problemet startede for Brian Dahl, da han satte 100 kroner ind på sin datters CBB-konto.
»Jeg opdagede først problemet, da jeg satte 100 kr. ind på min ene datters mobilkonto, og dagen efter viste saldoen kun 45 kr.,« fortæller Brian Dahl til Jyllands-Posten om det, der blev startskuddet til utallige telefonsamtaler og e-mails med CBB's kundeservice.
Da han klagede til CBB, blev han i første omgang afvist af kundeservice, med henvisning til at der i øjeblikket var forsinkelser på opdatering af saldo på CBB-konti.
Men senere hen modtog han en e-mail, hvori CBB erkender at have problemer af afregningerne:
»Dog kan jeg se, at saldoen på flere af numrene ser ud til at være med åbenlyse fejl, og derfor ligger sagen stadig hos teknisk afdeling,« lyder det bl.a. i en e-mail sendt til Brian Dahl 6. maj. I samme henvendelse understreger CBB, at kunderne ikke nødvendigvis kan stole på CBB's afregningstal på internettet.