Rod i regninger hos CBB

CBB har rod i regningerne til sine kunder. En enkelt kunde har kæmpet i flere måneder for at få penge tilbage, som er forsvundet fra hans datters mobil-konto.

En kunde hos CBB har kæmpet i månedsvis for at få nogle penge tilbage, som forsvandt fra hans datters mobil-konto hos CBB.

Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten. Problemet startede for Brian Dahl, da han satte 100 kroner ind på sin datters CBB-konto.

»Jeg opdagede først problemet, da jeg satte 100 kr. ind på min ene datters mobilkonto, og dagen efter viste saldoen kun 45 kr.,« fortæller Brian Dahl til Jyllands-Posten om det, der blev startskuddet til utallige telefonsamtaler og e-mails med CBB's kundeservice.

Da han klagede til CBB, blev han i første omgang afvist af kundeservice, med henvisning til at der i øjeblikket var forsinkelser på opdatering af saldo på CBB-konti.

Men senere hen modtog han en e-mail, hvori CBB erkender at have problemer af afregningerne:

»Dog kan jeg se, at saldoen på flere af numrene ser ud til at være med åbenlyse fejl, og derfor ligger sagen stadig hos teknisk afdeling,« lyder det bl.a. i en e-mail sendt til Brian Dahl 6. maj. I samme henvendelse understreger CBB, at kunderne ikke nødvendigvis kan stole på CBB's afregningstal på internettet.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ciklum ApS
Offshore software- og systemudvikling.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere