Det kan tage flere måneder at få fikset en defekt bærbar, hvis man indleverer den til service hos Zepto. Det skriver Jyllands-Posten i dag.
Avis bringer beretningen om Zepto-kunde Kenneth Hølmer, der sidste år måtte gennem måneders ventetid, utallige telefonkøer og brudte løfter om en snarlig løsning før han endelig fik en computer, der virkede, som den skulle. Kenneth Hølmer fik først en erstaningspc da han havde indklaget sagen for Forbrugerklagenævnet.
Det samme har mange andre gjort. Nævnet behandler aktuelt 26 sager mod Zepto, fortæller Jyllands-Posten.
Zepto selv bekræfter, at servive-niveauet har været for lavt.
”Der har været en periode, hvor vores service ikke var særligt god. Men nu arbejder vi målrettet blandt andet sammen med Forbrugerstyrelsen på at få rettet de her ting, og vi holder jævnligt møder med styrelsen, hvor vi gennemgår sagerne og prøver at løse dem hurtigst muligt,” siger Zeptos servicechef Claus Odgaard.