Denne artikel stammer fra det trykte Computerworlds arkiv. Artiklen blev publiceret den Computerworld d. 10. maj 2002.
Folkene bag CRM-systemet Superoffice benytter årets NTI messe til at lancere seneste version af produktet, Superoffice 5.5, hvor der er lagt vægt på web-funktioner.
CRM-systemet Superoffice, fra virksomheden af samme navn, har efterhånden 12 år på bagen, men da fornyelse som bekendt er nøglen til overlevelse, er folkene hos Greve-virksomheden nu klar til at præsentere version 5.5 af systemet på årets NTI.
Ifølge administrerende direktør Michael Ærø er den mest markante ændring ved systemet de nye web-funktioner.
- Nu kan brugeren arkivere websider direkte i CRM-systemet, håndtere ordre-via-web, et højreklik sender dokumenter som mail, og vi har udviklet vores egen browser med et Superoffice look og feel som ligger i systemet, siger han.
Udover de nye web-funktioner har Superoffice fornyet rapporteringsdelen og forbedret brugergrænsefladen.
Version 5.5 kan samtidig udbygges med to spritnye moduler: Webtop One, en eCRM portal og Loyalty Monitor som Superoffices partnere præsenterer på NTI.
Spis en markedsandel
Michael Ærø har store forventninger til årets NTI messe.
- Sidste år havde vi en virkelig god messe. Vi fik rigtig mange leads, det vil sige mange kunder og mange kontakter, for vi var de eneste, der viste CRM. Den succes håber vi at gentage, siger han.
De mange kunder og kontakter skal blandt andet tiltrækkes ved, hvad der må betegnes som en lækker gimmick. Virksomheden inviterer messens besøgende til at spise markedsandele med dem hver dag mellem klokken 14 og 16. Konkret betyder det, at besøgende kan glæde sig til en masse lagkager lavet i diagramform, der viser markedsandele hos Superoffice og deres konkurrenter. Velbekomme.