Avatar billede allanramsby Nybegynder
23. juni 2014 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome OS

HEJ
Jeg har været på http://chromeos.hexxeh.net/ og hente Chrome OS
og installleret på nogle ældre PCer. Når jeg vil hente apps i Webstoreen fortæller den mig at browseren er for gammel. Umiddelbart kan jeg ikke update den - som "almindelig chrome på en windowsmaskine" - OG systemet fortæller mig at en Google Chrome OS ikke behøver aktiv update -. det gør den selv. MEN DET gør den ikke.

Hvad kan jeg gøre for at få seneste Webbrowser på mit Google OS system ?

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2014 - 20:13 #1
Den seneste build på det site er 20. Apr 2013. Det ser ud til, at siden er stoppet. Du skal til den type brug have en dagsaktuel version. Hvorfor ikke købe en ny ægte chromeOS bærbar?
Avatar billede allanramsby Nybegynder
23. juni 2014 - 21:00 #2
Fordi jeg vil have dette operativsystemt på ca 20 enheder der tidligere har levet et Windowsliv - Har du nogle bud på en ny Google OS installation ?

mvh
Allan
Avatar billede conz Juniormester
24. juni 2014 - 17:07 #3
Chrome OS kan du ikke bare downloade, og fås kun med OEM enheder. Og jeg ville ikke selv stole på nogle sider, hvor man evt kan hente det.

Til gengæld så kan du bruge Chromium OS, som basalt set er det samme, og deler kodebase med Chrome OS. Tag et kig her, hvor du også kan hente kildekoden: www.chromium.org/chromium-os
Avatar billede allanramsby Nybegynder
24. juni 2014 - 20:20 #4
Tak for Info.