Avatar billede Jannickhess Professor
09. maj 2014 - 22:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp min tekst inde på hjemmesider er oftest GRØN - windows 8.1

Kan jeg på nogen, måde ændre min og andres tekst til Sort.?
Alle andre der skriver, og jeg selv der skriver så er teksten GRØN, men det er ret irriterende.

Kan nogen hjælpe mig her?

Kærligst

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2014 - 09:14 #1
det kan være en service fra siden, at dine indlæg farves. Du kan teste det ved at logge ud fra den pågældende side og så gå ind og se efter. Logger du så ind igen burde din tekst så blive grøn igen.
Avatar billede Jannickhess Professor
11. maj 2014 - 14:58 #2
Hejsa Claes57,

Jeg lukker selv,

Nu har jeg, endelig fundet løsningen.

http://gratisupload.dk/vis/710397/
Jeg har lavet et print screen af dette.

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2014 - 15:08 #3
Ok, tak for respons. Du har så selv en gang tidligere været inde og vælge grøn.
Avatar billede Jannickhess Professor
11. maj 2014 - 18:20 #4
Claes57,

Ja det har jeg men det var længe siden, så kunne slet ikke huske hvordan, jeg gjorde, men som du kan se, så har jeg lavet en seddel, til jer og til mig selv, til en anden gang.

Jeg tænkte, at det måtte være noget med Internet Explore at gøre, da der ikke er problemer med andre Browsere.

Men nu ved i også, hvordan man skal gøre, hvis i ikke vidste det.

Alle der kigger herind en gang, må alle have en fantastisk dag :-)

Hilsen

JH