Avatar billede dani9618 Nybegynder
26. april 2014 - 15:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installer windows 7 home premium fra usb

Hej Eksperter
Jeg har en .iso fil til windows 7, men kan det lade sig gøre at installer den fra en usb pen????
Jeg har prøvet med microsoft's Windows 7 usb dvd toolm men uden held. Er der nogen andre løsninger??????

MVH.
Daniel Nielsen
Avatar billede FastEthernet Novice
26. april 2014 - 15:49 #1
Prøv med WinToFlash:

http://wintoflash.com/home/en/
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2014 - 16:05 #2
Jeg har prøvet 2 gange med windows USB/DVD tool. og det gik perfekt begge gange, så din erfaring undrer mig.
Avatar billede dani9618 Nybegynder
26. april 2014 - 16:15 #3
hej
tusinde mange tak. Det virker
Du har vel ikke et link  til hvor man kan downloade windows 7 home premium upgradering (så man er fri for at installer det helt fra nyt, da jeg har windows vista nu)
Jeg har en cd' key

På forhånd tak
Avatar billede FastEthernet Novice
26. april 2014 - 16:18 #4
Du skulle gerne under installationen kunne vælge at opgradere fremfor at køre en "clean" installation:

http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/help/upgrading-from-windows-vista-to-windows-7#T1=tab01
Avatar billede dani9618 Nybegynder
26. april 2014 - 16:37 #5
nej, der er kun install now
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2014 - 17:57 #6
Du kan hvis du vil bruge noget fra Din viste med fordel køre en indstall og sige ja til at der oprettes en mappe der hedder Windows Old Hvor du kan hente nogle personlige Mapper når dette er gjort kan du med filen oprydning fjerne mappen old!
i øvrigt er det dig der skal bede den rigtige hjælper om at lægge et svar!
Win to Flash skal laves med en installations disk og Microsoft USB skal  monteres med en ISO Fil
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2014 - 19:09 #7
Mulidvd i både 32 og 64 bit?
http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-files/hvor-downloader-man-windows-7-gratis-n%C3%A5r-man/40a2f6d1-9137-471c-a8e1-97192b7cd4bd

begge er danske versioner. Jeg har ikke prøvet at aktivere dem, skal jeg sige, da jeg ingen nøgle har.Under installatonen vælger man hvilken version man vil installere. Man kan vælge alle versioner fra Starter til Ultimate.Jeg valgte at brænde den til dvd.Jeg har også klargjort en usb til installation af Windows Jeg brugte programmet der hedder Rufus.
http://rufus.akeo.ie/