Avatar billede MiniRisk Nybegynder
03. januar 2014 - 00:16 Der er 3 kommentarer

Windows opdatering - Access fejl i regnskabsprogram

Hej!
Efter 2014-opdatering af office, får jeg i mit access-baserede regnskabsprogram (Winfinans small business) pludselig denne besked "Microsoft Access - openform handlingen blev annuleret".
Spoler jeg PC tilbage før 1. januar, virker det fint.

Jeg kan se, at der installeres en MS2003 runtime version af Access (mener den kører på en 2002 normalt, men.... det er et gammelt program, der bare har kørt perfekt, så jeg aner det faktisk ikke).

Forsøger desperat at fjerne opdateringer fra efter 31.12.2013, men de dukker op igen, selvom opdatering er slået fra.

Anybody et bud?
Avatar billede MiniRisk Nybegynder
03. januar 2014 - 00:20 #1
PS - kører office 2010, windows 7 (alt opdateret)
Avatar billede kgkg Nybegynder
03. januar 2014 - 00:27 #2
Winfinans har jo deres egen support. Har du snakket med dem?
Avatar billede MiniRisk Nybegynder
03. januar 2014 - 01:00 #3
Har ikke abonnement mere efter jeg solgte mit firma. Bruger "kun" programmet til at hjælpe et par kammerater med deres små regnskaber, så håbede at kunne undgå at skulle bonne dem for det - når nu jeg gør det for at hjælpe dem (=gratis).