Avatar billede bmw123 Nybegynder
14. november 2013 - 16:03 Der er 1 kommentar

Kan ikke boote

jeg har en ASUS A56C med intel I5-3317U.
Der er eftermonteret en SSD disk. Den kommer op med følgende besked:
"0xc000000f the boot selection failed because a required device is inaccessible"
Og vil have mig til at bruge min dvd til at boote fra men det kan ikke lade sig gøre !! Hvad gør jeg??
Avatar billede bmw123 Nybegynder
21. november 2013 - 08:43 #1
Ps. hvordan sletter jeg tidligere indlæg når der ikke var nogen der kunne hjælpe....