Avatar billede barth Professor
12. november 2013 - 14:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook / fejl i scriptet

Jeg håber der er en af eksperterne her på siden, der kan hjælpe mig med et irriterende problem.

Jeg har Office 2013 og det er i Outlook jeg har problemet.

Når jeg åbner får jeg en boks der siger, Der opstod en fejl i scriptet på denne side. Længere ned står der: Linje 278, Tegn 1. Fejl: Klassen er ikke registreret, kode 0 og så en lang URL adresse.

Når jeg så enten siger ja eller nej til at fortsætte med at afspille scriptet på denne side, forsvinder boksen, og alt er normalt. Men hvis jeg går til Outlook i dag kommer den igen.

Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg kan afinstallere Office 2013 og geninstallere, men det vil jeg helst undgå, på grund af alle mine indstillinger.

Så er der nogen der kan få denne advarsel til at forsvinde? :)
Avatar billede barth Professor
13. november 2013 - 12:52 #1
Jamen er det ikke mageløst. Efter en Windows update opdatering er problemet forsvundet. :)
Avatar billede barth Professor
12. december 2013 - 19:36 #2
Som sagt er problemet løst ved opdatering